Úvod Dokumenty Strategické dokumenty Marketingová studie cestovního ruchu

Marketingová studie cestovního ruchu

Marketingová studie cestovního ruchu.

Marketingová studie je prvním materiálem tohoto druhu ve městě Zábřeh i mikroregionu Zábřežsko. Cílem bylo popsat současný stav marketingových aktivit, definovat cíle, kterých má být dosaženo, marketingové nástroje jak těchto cílů dosáhnout, monitoring jednotlivých cílů i hrozby a rizika jejich splnění. Vzhledem k faktu, že se jedná o zavádění nové značky i nových produktů na trh cestovního ruchu, je v rámci toho projektu položen důraz na vytvoření jednotného vizuálního stylu, zpracování prostředků pro budování značek a zpracování konkrétních nabídkových produktů.

Studie byla dokončena v říjnu 2005. Ke stažení je k dispozici zde (pdf, 1,3 MB).

Datum zveřejnění: 20. 9. 2010  |  doporučit na Facebook

 

mapa stránek  |  prohlášení o přístupnosti  |  webmaster  |  Copyright © 2010. Všechna práva vyhrazena.

tvorba webových stránek Užitečnýweb.cz